مشخصات رنو سیمبل

مشخصات رنو سیمبل

رنو سیمبل خودرویی دیگر از خانواده فرانسوی رنو میباشد که توانسته محبوبیت خاصی در کشورهای مختلف به دست آورد . رنو در بازار ایران نیز به عنوان یک برند اروپایی معتبر دارای جایگاه ویژه ای میباشد به همین ترتیب رنو سیمبل نیز طرفداران خاص خود را دارد . موضوع مهمی که همیشه در انتخاب خودرو مهم میباشد بحث فروش لوازم جانبی خودرو میباشد . سایت الو آپشن با ارائه آپشن ها و تجهیزات جانبی رنو سیمبل توانسته به این نیاز کاربران پاسخ دهد . محور اصلی تولید رنو سیمبل بر مبنای شهری و اقتصادی بودن آن می باشد و این جز ویژگی های مثبت آن است .

رنو سیمبل

امکانات رنو سیمبل


رنو سیمبل دارای امکاناتی از قبیل سیستم مولتی مدیا مجهز به نمایشگر 7 اینچ ، کروز کنترل ، تهویه مطبوع اتوماتیک ، فرمان چرم و چراغ‌های روشنایی روز ، کامپیوتر مدیریت پیمایش سفر ، مه شکن‌های جلو و عقب ، رینگ اسپرت آلیاژی ، دماسنج و سنسور عقب، سیستم فرمان هیدرولیک ، گیر بکس هوشمند ، سوییچ ضد سرقت ، قطع سوخت خودکار ، قفل مرکزی با ریموت ، آیینه های بغل برقی ، گرم کن شیشه عقب تایمردار میباشد .

 

طراحی کابین رنو سیمبل


کابین رنو سیمبل در نهایت سادگی طراحی شده و چیز اضافه ای به چشم نمی خورد . دو رنگ بودن روکش داشبورد کمی از سادگی آن کاسته و باعث شده فضای داخلی خیلی خسته كننده نباشد . تنها آپشنی كه در بین این همه سادگی خودنمایی می كند ، نمایشگر 7 اینچی آن است كه مجهز به سیستم مسیر یاب مخصوص رنو می باشد . در حالت استاندارد ، صندوق عقب ، فضایی برابر 510 لیتر برای قرار دادن وسایل در اختیارتان قرار می دهد که در صورت تمایل و نیاز به داشتن فضایی بیشتر میتوانید با جمع كردن صندلی های ردیف آخر فضای صندوق عقب را به 1257 لیتر برسانید . همچنین میتوان به وجود فضای نگهداری وسایل اشاره کرده که شاید موجب ترغیب خریداران شود .

 Renault Symbol

ایمنی رنو سیمبل


سیمبل نیز مانند سایر خودروهای رنو دارای ایمنی قابل قبولی میباشد و موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی شده است . از جمله امکانات ایمنی رنو سیمبل میتوان به کیسه های هوای جلو و جانبی ، سیستم ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و امکان نصب سیستم کنترل پایداری ESP اشاره کرد . سیمبل شاید خودروی زیبایی نباشد ولی از نظر ایمنی قابل اعتماد ، محکم و پر قدرت میباشد . لازم به ذکر است که سایت الوآپشن با ارائه لوازم یدکی رنو با کیفیت و مرغوب به مشتریان خود کمک کرده تا سطح ایمنی و همچنین عملکرد خودرو را افزایش دهند .

 

 

مطالب مرتبط در سایت الوآپشن:

مشخصات رنو اسکالا
مشخصات رنو داستر

 

۱۳۹۸ يکشنبه ۴ اسفند - 11:07 ق.ظ
تعداد ویزیت : 1709