نصب انتن کوسه ای

نصب انتن کوسه ای

با ورود تکنولوژی به عرصه صنعت خودروسازی روزانه آپشن های جدیدی برای خودرو روانه بازار می شود. یکی از  این آپشن های آنتن کوسه ای (بال کوسه ای) است. آنتن کوسه ای علاوه بر زیبایی ظاهری دارای طراحی منحصر به فردی نیز است، که قابلیت آیرودینامیک و استایل قابل توجهی را عرضه می کند.

آنتن کوسه ای از قابلیت گیرندگی بالایی برخوردار است. آنتن کوسه ای می تواند امواج رادیویی FM/AM و در تعدادی زیادی از انواع آن را دریافت کند. همچنین آنتن کوسه ای از قابیلت استفاده در سیستم GPS و امواج تلویریونی نیز برخوردار است. آنتن بال کوسه ای علاوه بر جذابیت ظاهری در رنگ بندی های مختلفی نیز عرضه می شوند که شما می توانید متناسب با سلیقه خود و رنگ بدنه خودروی خود از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که در آنتن های کوسه ای پایداری و یکنواختی  امواج رادیویی بهتری مشاهده می شود. با استفاده از آنتن کوسه ای زیبایی را به خودروی خود هدیه بدهید.

 آنتن های کوسه ای قابلیت دریافت و ارسال امواح تلفن های ماهواره ای را دارند و با استفاده از بردهای الکترونیکی خاص از افت کیفیت سیگنال های ارسالی و دریافتی و ضعیف شدن کیفیت صدا در حین استفاده از تلفن همراه داخل جلوگیری می کند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام رانندگی  و زمانی که رادیو روشن است، برای تلفن همراه شما پیامک و زنگ زده شود، که در این هنگام این امواج از طریق صدای رادیو نیر احساس می شود ولی در آنتن کوسه ای این موارد وجود ندارد.

 

 

لوازم یدکی رنو الوآپشن

۵۰,۰۰۰تومان