بررسی خودروی رنو تالیسمان

بررسی خودروی رنو تالیسمان

تالیسمان به معنای "طلسم" است و به چیزی اطلاق می شود که قدرتی خارق العاده دارد و باعث شگفتی می گردد. تالیسمان کلمه ای است که به راحتی تلفظ میگردد و در ذهن میماند. این کلمه به راحتی حس قدرت و ایمنی را در ذهن تجسم مینماید.

 

رنو تالیسمان (renault talisman)

خودروی سدان خانوادگی بزرگ نیمه لوکس رنو است که در سال 2015 معرفی شد. رنو تالیسمان در کشورهای نظیر فرانسه و کره جنوبی تولید می شود و از سال 95 وارد ایران شد. تالیسمان هایی که به ایران وارد می‌شوند همگی ساخته کشور کره جنوبی هستند.

تالیسمان آغازگر یک سبک طراحی جدید در محصولات رنو بوده است به همین دلیل است که همه به محض دیدنش مبهوت عظمت و زیبایی آن میشوند.

Renault Talisman

تجربه رانندگی با تالیسمان

 رانندگی با تالیسمان به علت فرمان خوش دست و داشتن دید مناسب، باعث رانندگی راحتی در شهر میگردد. صندلی راننده ارگونومی خوبی دارد و باعث خستگی در سفرهای طولانی نمیشود. گیربکس 7 سرعته دوکلاچه EDC نیز به  به نرمی دنده ها را تعویض مینماید و در هنگام شتابگیری نیز شما را اصلاً معطل و کلافه نخواهد کرد و به راحتی میتواند رضایت شما را جلب نماید. ضمناً بسته به شرایط مختلف میتوانید از روی نمایشگر مرکزی حالت های مختلف رانندگی مثل Sport , Comfort , Eco , Neutral و همینطور گزینه Perso را انتخاب نمائید تا اتومبیل در بهینه ترین حالت مورد نظرتان به خدمت گذاری مشغول گردد. موتورخودرو کم صدا است و به دلیل عایق کاری مناسب کابین، به غیر از شرایط تخت گاز صدای خاصی به داخل کابین منتقل نمیشود. کیفیت کلی سواری هم به لطف صندلی های خوب و همین سکوت کابین نسبتاً خوب میباشد. تالیسمان در پستی و بلندی های معمول عملکرد رضایت بخشی داشت اما در جذب ضربات دست اندازهای تیز چندان عالی ظاهر نشد و ضربات را به کابین منتقل مینماید. در تالیسمان ترمزها قابل اعتمادند و با استحکام مناسبی از پس کنترل اتومبیل بر می آیند و سیستم کنترل پایداری هم دقت مناسبی از خود نشان میدهد. 

مشخصات فنی رنو تالیسمان

از امکانات این مدل از رنو، حجم موتور 1618 سی سی، 16 سوپاپه، 4 سیلندر و سیستم سوخت رسانی انژکتوری، ظرفیت باک 51 لیتر، 7 دنده، دنده اتوماتیک، سیستم ترمز ای بی اس، سیستم تعلیق مک فرسون جناقی، فرمان برقی، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو، سقف پانوراما، روکش چرمی صندلی، سیستم اتو پارک، سنسور نور و باران، ماساژور، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، دوربین 360 درجه و ... می باشد.

 لذت واقعی رانندگی با تالیسمان

سیستم تهویه قوی تالیسمان جلوی دود و غبارها را گرفته و شما هوای سالم را تنفس میکنید. این سیستم فوق العاده باعث میشود دیگر بخاری روی شیشه جلو باقی نماند و همچنین رطوبت داخل خودرو را کنترل مینماید.آینه دید عقب کرومی، اطمینان حاصل می کند که نورزیاد دید شما را مختل نکند. این آینه در روز زمان تابش نور خورشید که مانع دید شما میشود و در شب هنگامی که نور چراغ جلوی سایر خودرو ها شما را اذیت کند، تیره می شود.

سیستم خوش آمدگویی تالیسمان، زمانی که به خودروی خودتان نزدیک شوید، شما را می شناسد. چراغ های روشنایی در روز روشن می شوند، آینه ها باز شده، روشنایی داخل خودرو فعال می شود. صندلی ها به آخرین تنظیمات ذخیره شده باز می گردند و در همین حین، به راننده از طریق صدا و انیمیشن، خوشامد گفته می شود. هنگامی که به مقصد می رسید، صندلی راننده برای خروج راحت تر، ۵ سانتیمتر به عقب می رود تا راننده راحت تر خارج شود. وقتی از رنو تلیسمان دور می شوید، به صورت خودکار، درها قفل می شوند.

رنو تالیسمان با سیستم تعلیق الکترونیکی کار می کند. سیستم مالتی سنس رنو، همه جنبه های مختلف خودرو را تنظیم می کند، انگار چند خودرو در یک خودرو داشته باشید. تجربه رانندگی تان را عمیق کنید! در سیستم تعلیق نقش اساسی را کمک فنر بازی میکند و این امر از طریق افزودن یک قطعه کمکی به نام ضربه گیر کمک فنر انجام میشود.همچنین جهت تهیه تمام تجهیزات جانبی رنو تالیسمان به سایت الوآپشن مراجعه نمائید.

پشت سری صندلی های رنو طوری طراحی شده که آسیب به سر و گردن را به حداقل می رساند. ماساژور صندلی راننده به بدن آرامش می دهد و راحتی کامل را برای شما به همراه دارد. صندلی به صورت برقی قابل تنظیم است و می تواند تا ۶ تنظیم مختلف را ذخیره کند و در پایان سفر آرامش مضاعفی به شما هدیه دهد.

همان طورکه در انتخاب خودرو ایمنی و کیفیت موضوع بسیار مهمی میباشد، تهیه لوازم یدکی رنو اورجینال و باکیفیت نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. سایت الوآپشن این امکان را فراهم کرده انواع لوازم جانبی خودرو را باکیفیت بالا تهیه نمائید.

 

مطالب مرتبط:

مشخصات فنی رنو کپچر
واردکننده قطعات رنو

 

۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ بهمن - 12:04 ب.ظ
تعداد ویزیت : 1003