واردکننده قطعات رنو

واردکننده قطعات رنو

شرکت رنو یکی از بزرگترین شرکتهای تولید خودرو میباشد که خودروهایش علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد از امنیت و کیفیت بالایی نیز برخوردار میباشد. رنو تمام تلاش خود را میکند تا سطح ایمنی خودروها را ارتقا دهد. همچنین با استفاده از محصولات باکیفیت توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. یکی از دلایل کیفیت بالای خودروهای رنو استفاده از قطعات باکیفیت میباشد. شایان ذکر است که ایمنی و کیفیت بالای خودروهای رنو باعث نمی شود از خراش ها و آسیبهای بدنه دور باشد و همین طور قطعات مصرفی  خودرو دارای عمر مفید محدود میباشد که احتیاج به تعویض دارد . سایت الوآپشن یکی از ارائه دهندگان لوازم جانبی خودرو میباشد که قطعات یدکی رنو را ارائه میدهد و با مراجعه به آن میتوانید قطعه مورد نیاز را تهیه نمائید.


تضمین کیفیت خدمات


با افزایش ورود بی رویه قطعات جانبی تقلبی و غیراصل به بازار و فروش به مشتریان باعث شده نه تنها از کارایی خودرو کاسته شود بلکه به قسمتهای دیگر نیز آسیب وارد شود مثلا استفاده از قطعات نامرغوب باعث افزایش مصرف سوخت می گردد که این امر باعث افزایش هزینه های شما میشود. استفاده از کالاهای نامرغوب علاوه بر خطرات مالی در بعضی موارد حساس باعث ایجاد خسارتهای جانی نیز میگردد. یکی از اصلی ترین اهداف الوآپشن ارائه قطعات و محصولات باکیفیت و اورجینال و همچنین حفاظت از جان و مال مشتری میباشد و تمام تلاش خود را میکند تا محصولات اورجینال ارائه دهد که این امر باعث افزایش رضایتمندی مشتری میگردد.

 

رنو دوستدار محیط زیست

واردکننده قطعات رنو

 


یکی از ویژگی های خوب خودروهای رنو استفاده از مواد بازیافتی و یا قابل بازیافت شدن میباشد که این موضوع از آلودگی های جانبی که برمحیط وارد میکند، میکاهد. الوآپشن نیز در راستای این سیاست رنو در بخش لوازم یدکی رنو قطعاتی را ارئه میدهد که با استفاده از آن به این ویژگی خودروهای رنو اختلالی وارد نشود.

 

مطالب مرتبط:

بررسی خودروی رنو تالیسمان

مشخصات فنی رنو کپچر

۱۳۹۸ شنبه ۲۶ بهمن - 11:48 ق.ظ
تعداد ویزیت : 911