چند وسیله کاربردی مهم در اتومبیل

چند وسیله کاربردی مهم در اتومبیل

چند وسیله کاربردی مهم در اتومبیل

وجود امکانات رفاهی در خودرو ضروری است و باعث آسایش خاطر در خودرو در زمان سفر و حتی در مسیر های کوتاه می شود.در این مقاله قصد داریم شما را با چند لوازم جانبی خودرو که وجودشان در خودرو ضروری است

آشنا کنیم.

  • بلوتوث AUX

از طریق این دستگاه این امکان فراهم می شود که موزیک های روی گوشی و تبلت خود را با وصل شدن به این دستگاه با بلندگوهای خودرو گوش دهید.این دستگاه از طریق بلوتوث به گوشی وصل می شود.علاوه بر این می توانید تماس های خود را از طریق این دستگاه و بدون دخالت گوشی پاسخ دهید.

  • نگهدارنده گوشی قابل نصب روی دریچه کولر خودرو

با اتصال گوشی خود به این هولدر دیگر نگران گم شدن گوشی خود در خودرو نباشید. از طریق این نگهدارنده می توانید انواع گوشی با جنس های مختلف را به راحتی روی آن متصل کنید.

  • فندکی چند منظوره اتومبیل

در خودرو همواره احتیاج به یک منبع الکترونیکی است تا در مواقع ضروری از آن استفاده شود به خصوص در مسافرت ها و در پارکینگ.این دستگاه با اتصال به برق خودرو و سری دو تکه ای که دارد به شما این امکان را می دهد که بطور هم زمان دو دستگاه خود را به آن متصل کنید و از برق آن استفاده کنید.

  • پخش کننده بلوتوثی خودرو

امروزه در اکثر خودروها دستگاه پخش کننده دی وی وجود دارد اما تهیه دی وی دی ازجمله کارهای سخت است اما وجود این دستگاه کار را برای کسانی که علاقه  به گوش دادن موسیقی و پادکست داردند آسان کرده است. با اتصال به این دستگاه از طریق بلوتوث به راحتی می توانید کلیه موزیک ها و پادکست های موجود در تلفن همراه خود را بر روی بلند گوهای خودرو گوش کنید.

  • هولدر مغناطیسی موبایل

این نگهدارنده از جنس استیل و فولاد ضد زنگ و مناسب برای انواع گوشی ها ، تبلت ها و کلیه دستگاه های از این قبیل است و می توان به هرجایی از خودرو آن را متصل کرد.استفاده از این هولدر باعث تسلط شما بر روی گوشی می شود در عین حال از هواس پرتی در زمان رانندگی نیز جلوگیری می کند.

  • اسپیکر بلوثی خودرو

ازدلایل عمده تصادفات رانندگی ، عدم توجه به جلو و حواس پرتی رانندگان است. یکی از دلایل آن حواس پرتی راننده به تلفن همراه و پاسخ گویی تلفن است. این دستگاه با اتصال به فرمان خودرو های که قابلیت پاسخگویی روی فرمان را ندارند این امکان را به راننده می دهد که تماس های خود را از روی فرمان قبول یا رد کنند.

  • چراغ سیار با نور دهی بالا

شاید برای هر کدام از ما این مشکل به وجود آمده باشد که در شب در جایی باشید و یا حتی خودروی شما در شب خراب شده باشد و احتیاج به نور با دامنه بالا داشته باشید ، وجود این گونه چراغ ها در هر خودرویی ضروری است.

  • جارو برقی فندکی خودرو

این دستگاه کوچک و سبک به راختی به فندک ماشین متصل می شود و از برق ماشین استفاده می کند و نیاز به برق و باطری نیز ندارد.از طریق این دستگاه کوچک به راحتی می توانید زباله های داخل خودرو را تمیز کنید . این دستگاه سیم بلندی دارد بنابر این در صندلی های عقب خودرو نیز به راحتی می توان از آن استفاده کرد.             

سایر مطالب مرتبط در سایت الو آپشن:

لوازم تزیینی داخل خودرو

مشخصات فنی رنو کپچر

بررسی خودروی رنو تالیسمان

وارد کننده قطعات رنو

لوازم یدکی رنو

۱۳۹۹ شنبه ۵ مهر - 02:40 ب.ظ
تعداد ویزیت : 972